Veebipoe aloetrade.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Aloe Group OÜ (registrikood 12038628), asukohaga Ahtri 9, Tallinn 10146, Estonia

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba    kättetoimetamise    tasu    sõltub    ostja    asukohast    ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Kaupade saadavus ja tarneaeg

Kui toode on laos olemas, saadame toote välja paari päeva jooksul tellimuse tasumisest. Kui toode on laost otsas ja toodet saab järeltellida, siis kahe-kolme nädala jooksul, sõltuvalt tehase tarnetest ja toote saadavusest tehases.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Makseviiside kirjeldus ja valuuta

Aloe Group OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejal Montonio OÜ-le.

E-poes toimub tasumine läbi turvalise Montonio pangalinkide või ülekandega Aloe Group OÜ arveldusarvele. Arveldamise valuutaks on EURO. E-poes pakutavate kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu.

ESTO 3-osaline makseviis – ajata enda ostukorvi maksumus kolmeks võrdseks makseks ilma ühegi lisatasuta!

Kasuta toodete või teenuste eest maksmisel ESTO 3-osalist SLICE makseviisi – ajata enda ostukorvi maksumus kolmeks võrdseks makseks, ilma ühtegi lisatasu maksmata!

Lisa tooted ostukorvi, kinnita oma tellimus ning vali makseviisiks ESTO 3 ning digiallkirjasta mugavalt Smart-ID, Mobiil-ID lahendusega või ID-kaardiga.

  • Tasudes enda ostukorvi maksumuse täies ulatuses ja õigeaegselt kolme kuu jooksul, siis ei lisandu mitte ühtegi lisatasu.
  • Kuutasu kujuneb ostukorvi maksumuse jagamisel kolmeks võrdseks osaks.
  • ESTO 3 saavad taotleda kõik 18-70 aastased Eesti Vabariigi kodanikud.

ESTO 3 makseviisi tingimused

ESTO 3 makseviisi teenusepakkujaks on ESTO AS.

ESTO 3 krediidi kulukuse määr on 0% järgmistel näidistingimustel: intress 0% aastas, puuduvad tasud.


ESTO 3-osalise makseviisi teenusepakkujaks on ESTO AS.
E-mail: info@esto.ee
Telefon: (+372) 622 52 52

Tarnetingimused

Eelistatud saatmisviis. ITELLA SMARTPOST PAKIAUTOMAAT – kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse kohe kliendi mobiiltelefonile SMS ja/või e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule ekraanile ja paki eest kaardimaksega tasudes saad paki automaadist kätte. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.

OMNIVA PAKIAUTOMAAT – pakk jõuab sihtkoha pakiautomaati järgmisel paaril päeval pärast pakiautomaati panemist, välja arvatud pühapäeval. Paki saabumisest pakiautomaati antakse saajale teada SMS-iga ja võimalusel e-kirjaga, milles sisaldub uksekood, pakiautomaadi asukoht, tagastuskood ning hoiutähtaja lõpp.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome ning, erikokkuleppel Veebipoega, muud maailma riigid.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud kuni 10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni 30 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba  tagastamiseks  tuleb  esitada  kauba  ostmisest  taganemise  avaldus,  mille  näidise leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksulkauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise võimalused:
a) saata täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Aloe Group OÜ-le (Ahtri 9 Tallinn 10151 EESTI) ja e-kirja aadressile info@aloetrade.ee

b) saata täidetud taganemisavaldus info@aloetrade.ee ning seejärel saata pakendis kaup hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest aadressile Aloe Group OÜ-le (Ahtri 9 Tallinn 10151 EESTI)

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, ostjalt lepingu alusel saadud tasu. Kaup loetakse tagastatuks, kui see jõuab Aloe Group OÜ-ni (Ahtri 9, Tallinn 10151, Eesti).

Kaupade ümbervahetamine

Kaupade ümbervahetamine on taganemisõiguse erijuhtum, mille puhul Ostja tagastab kaubad samadel tingimustel, nagu sätestatud peatükis “Kaupade tagastamine”, kuid ei soovi saada raha tagasi, vaid saada ostetud kaupade asemel sarnaseid kaupu samas või suuremas väärtuses. Vahetades kaubad suuremas väärtuses kaupade vastu, katab rahalise vahe Ostja.

Ostetud kaupa saab ümber vahetada järgmistel viisidel:

a) saata täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest aadressile Aloe Group OÜ (Ahtri 9 Tallinn 10151 Tallinn), märkides selgelt, millise kauba vastu soovitakse kaup ümber vahetada või

Kui kaup saadetakse koos taganemisavaldusega ümbervahetamiseks aadressile Aloe Group OÜ (Ahtri 9 Tallinn 10151 Tallinn), tuleb soovitud uute kaupade saamiseks need eelnevalt broneerida, kirjutades info@aloetrade.ee või helistades (+372) 6555 044

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Defektiga kaubad

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@aloetrade.ee või helistades telefonil (+372) 6555 044.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Kaupade pakendamine

Võimalusel pakendame kaubad taaskasutatud pakendisse.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@aloetrade.ee või helistades telefonile +372 655 5044

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe  osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@aloetrade.ee või helistades telefonile +372 655 5044

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.